سه شنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۸
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۸۵۳۳
گزارشگر : ۶۹۱
در پی پاسخ مقتدرانه سپاه به تروریست‌ها در منطقه

قدردانی مرکز رسیدگی به امورمساجد از عملیات سپاه

مرکز رسیدگی به امور مساجد پس از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست های صهیونیستی آمریکایی، در بیانیه‌ای از سپاه، تشکر کرد.

به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد؛ مرکز رسیدگی به امور مساجد در تقدیر از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌های صهیونیستی امریکایی در سوریه و عراق، بیانیه‌ای صادر نموده که متن آن به شرح زیر است.
 
بسم الله القاصم الجبّارین

لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم 

 فَمَنِ اعْتَدى‌ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدى‌ عَلَیْکُمْ وَ اتَّقُوا اللَّهَ‌ ...
 
بار دیگر بارقه ای از قدرت دشمن شکن انقلاب اسلامی چشم جهانیان را خیره نمود؛
 
امروز استکبار جهانی و ایادی مزدورش دریافته اند که جریان خون پاک و پربرکت شهدا، مسیر پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به سوی قلّه های پیشرفت هموار نموده و خباثت ها و دد منشی های آنان در شکستن اراده ی امّت قهرمان و سرافراز ما کار ساز نیست.

 

انقلاب ما بیش از ۴ دهه با زعامت و هدایت امامین حکیم و ذوفنونش، با صلابت به پیش تاخته تا امروز که در منطقه غرب آسیا و سرتاسر کره خاکی بعنوان یک قدرت بلامنازع شناخته شده است.

 

مرکز رسیدگی به امور مساجد بانثار درود و صلوات به روح ملکوتی معمار کبیر انقلاب، آن امام به عرش سفر کرده و شهدای عزیزمان، شهدای مظلوم حادثه تروریستی کرمان، خصوصا سیدالشهدای مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ره و یاران شجاعش و عرض ارادت و اخلاص به فرماندهان جان برکف و سربازان ولایتمدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خود فرزندان مسجد و معمّران بیوت الرحمان هستند، از دلیر مردان این نهاد مقدس برای حملات کوبنده به لانه های کفر و نفاق امریکایی صهیونیستی در منطقه تقدیر و تجلیل می نماید. 

 

با این امید که با عنایات الهی و تاییدات قطب عالم امکان بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه به زودی شاهد پاکسازی کامل منطقه غرب آسیا از لوث حضور نکبت بار امریکای خبیث و نابودی کامل رژیم غاصب، جعلی و کودک کش اسراییل از صفحه ی روزگار باشیم.
 
با آرزوی موفقیت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروزی نیروهای مقاومت لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن و همه ی مسلمین جهان.

اِنّا مِنَ المجرمینَ مُنتَقمون

مرکز رسیدگی به امور مساجد
https://pajhoh.masjed.ir/u/1coQ

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید