13 آبان یادآور فریاد کوبنده امام خمینی (ره) علیه سلطه سیاسی آمریکاست
۱۳۹۲/۰۸/۰۷

اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان با صدور بیانیه ای سالروز 13آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) در سیستان وبلوچستان، سیزدهم آبان نقطه پیوند برگ های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است. دستگیری و تبعید سلسله جنبان نهضت اسلامی ملت ایران در پی به تصویب رساندن لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت، به منزله آتشی بود که در خرمن حاکمیت اهریمنی افتاد و انقلاب اسلامی را در مسیر تازه ای افکند.

همچنین در آغازین سال های حاکمیت جمهوری اسلامی همان پیر فرزانه بود که حرکت هوشمندانه دانشجویان مسلمان را در تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ، آمریکای مستکبر، تأئید فرموده و آن را انقلاب دوم و بزرگ تر از انقلاب بهمن 57 دانست.

جنبش دانشجویان پیرو خط امام باعث شد صدای آزاد ی خواهی و استکبارستیزی ملت ایران به گوش جهانیان برسد و این چنین بود که سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان، ضمن گرامی داشت سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که مصداق کامل و بارز آن در دنیای امروز، دولت آمریکاست، بر لزوم وحدت ملت های اسلامی به ویژه ملت مسلمان ایران و استان شهیدپرور سیستان وبلوچستان در برابر دسیسه های استکبار تأکید می ورزد.